traineat.blogg.se

Min resa och tankar som tonåring

Drömkropp

Publicerad 2013-08-07 22:53:33 i Allmänt,

Hur många gånger under de senaste två åren har jag inte drömt om att få den där drömkroppen med platt mage större bröst och smala lår som man dagligen ser på sociala medier. Men vad är egentligen drömkroppen. Vad anser jag som drömkropp och vad ser ni andra människor som en drömkropp? En fråga som jag ställer till mig själv. Jag tror inte på kaloriräknande och olika dieter. Det finns andra sätt till ett bra och hälsosamt liv som jag vill dela med mig av. Jag måste få ut mina kroppstankar ur huvudet och dela med mig av hur jag gör för att må bra utan att tänka på kalorier och den perfekta kroppen. Jag hoppas på att detta kommer hjäpa mig men även andra.  Det skulle vara så kul ifall ni ville följa min resa och tankar inom hälsa

-H 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela